Niezwykła przygoda dla całej rodziny! Wybierz zwiedzanie z noclegiem pod ziemią.SPRAWDŹ >>

Kopalnia Soli „Wieliczka”

Zwiedzanie dla rodzin

Mali i duzi podróżnicy!

Podziemia skrywają wiele, wiele tajemnic. A jedna z nich taka: nie jedno oblicze ma kopalnia i każdy – jeśli chce – coś innego zobaczyć w niej może! Dlatego tak ważne jest, abyście wybrali, z kim chcecie ruszyć do krainy soli.

  • Doświadczony przewodnik pokaże Wam najpiękniejsze miejsca w solnych podziemiach na klasycznej Trasie Turystycznej.

  • Duch kopalni Skarbnik zabierze Was w podróż do wykutego w soli świata pełnego legend i tajemnic.

Grupy wiekowe
(z dziećmi w jakim wieku, mogę zwiedzać?)

w każdym wieku
Trasa Turystyczna

Rodzinne zwiedzanie podziemi

variant.image.alt

Informacje Praktyczne

Udogodnienia dla rodzin:

  • Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. 
  • Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
  • Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
  • Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
  • Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
  • Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską. 
    Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
  • 30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
  • Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
  • Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
  • Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
  • Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
  • Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
    • 5 dni – w przypadku towarów
    • 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia 
    Po tym czasie zamówienie jest anulowane.
  • Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
  • Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
  • Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
  • Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.

    Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
  • Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
  • Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
  • Prześlij do nas:

    • towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
    • wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
    • fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
  • Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
  • Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.

Warto wiedzieć:

  • Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. 
  • Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
  • Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
  • Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
  • Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
  • Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską. 
    Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
  • 30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
  • Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
  • Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
  • Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
  • Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
  • Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
    • 5 dni – w przypadku towarów
    • 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia 
    Po tym czasie zamówienie jest anulowane.
  • Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
  • Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
  • Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
  • Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.

    Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
  • Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
  • Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
  • Prześlij do nas:

    • towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
    • wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
    • fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
  • Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
  • Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.