Twój koszyk jest pusty
Przejdź do sklepuTwój koszyk jest pusty
Przejdź do sklepuPod ziemią organizowanych jest co roku ponad 300 różnorodnych imprez, zarówno kameralnych, jak i przeznaczonych dla kilkuset uczestników. W kopalni mają miejsce koncerty muzyki poważnej i rozrywkowej, spektakle teatralne, wydarzenia sportowe (np. gala boksu zawodowego, gala wyścigu Tour de Pologne), uroczyste bale, wystawy artystyczne, konferencje i szkolenia.
Wieloletnie doświadczenie i stała współpraca z licznymi firmami i instytucjami są gwarancją wysokiej jakości usług świadczonych przez kopalnię, dzięki czemu, każdy event zorganizowany pod ziemią zapada w pamięci gości na długo.Wycena zależy od szczegółów eventu i przygotowywana jest indywidualnie.
Aby otrzymać kalkulację należy skontaktować się z Działem Organizacji Imprez.
Kopalnia Soli „Wieliczka” zapewnia własny catering dopasowany do każdego rodzaju imprez. Z naszą pomocą zorganizujesz przerwę kawową dla uczestników szkolenia, wykwintną degustację w czasie spotkania biznesowego, a także bankiet lub przyjęcie dla kilkuset uczestników. Na potrzeby eventów organizowanych na powierzchni catering zapewnia restauracja Hotelu Grand Sal****. W pełni wyposażona kuchnia znajduje się również w podziemiach, dzięki czemu wszystkie potrawy są zawsze przygotowywane na miejscu. Korzystamy ze świeżych produktów, dbając o ich jakość.
Organizator może decydować o tym, jaki będzie dress code planowanego wydarzenia, bez obaw związanych z charakterem miejsca – Kopalnia Soli „Wieliczka” zapewnia gościom eventów zjazd/wyjazd windą oraz komfortową drogę dojściową na miejsce danego wydarzenia.
Jeśli przed rozpoczęciem eventu zaplanowane jest zwiedzanie kopalni wówczas goście schodzą do podziemi schodami na poziom I (zjazd windą w takim przypadku jest możliwy za dodatkową opłatą). W pobliżu każdej komory przeznaczonej do organizacji eventu, znajduje się szatnia.
Temperatura w podziemiach to 17-18ºC.
Dla większego komfortu uczestników imprez wszystkie komory oraz korytarze są dobrze oświetlone.
W kopalni czeka wiele dodatkowych atrakcji, które możesz zorganizować dla uczestników wydarzenia. Gości można zaprosić np. na zwiedzanie Trasy Turystycznej lub Trasy Górniczej, ale dostępnych możliwości jest znacznie więcej.
Skontaktuj się z Działem Organizacji Imprez, aby poznać szczegółową ofertę.
Na potrzeby organizacji imprez udostępnianych jest 9 podziemnych komór, a także restauracja i sale konferencyjne w położonym na powierzchni Hotelu Grand Sal****. Klikając w poniższe linki możesz dowiedzieć się więcej o każdej z udostępnianych przestrzeni.
Warto wiedzieć, że podziemne przestrzenie są niedostępne dla zwiedzających w czasie trwania wydarzenia, dostęp do nich mają jedynie uczestnicy eventu.
Tak, goście wydarzeń organizowanych pod ziemią, mają dostęp do różnych udogodnień, w tym szatni i toalet. Niektóre z wynajmowanych przestrzeni posiadają także dostęp do Internetu i sieci komórkowych wybranych operatorów, a nawet garderobę czy drink bar. Każda z komór eventowych posiada własne zaplecze gastronomiczne. Do dyspozycji organizatora wydarzenia oddajemy także sprzęt techniczny (m.in. ekran, projektor), szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia danej lokalizacji znajdują się: tutaj.
Tak, przy każdej komorze znajduje się indywidualne zaplecze gastronomiczne. Gotujemy na miejscu i ze świeżych produktów, zawsze dbając o ich jakość.
Tak, Komora Warszawa ma takie miejsce, w którym artyści w ciszy i spokoju mogą przygotować się do występu.
Dwie największe komory eventowe, tzn. Warszawa i Haluszki I, które często goszczą wydarzenia artystyczne, posiadają sceny, z których skorzystać mogą wykonawcy.
Nocleg dla uczestników wydarzenia można zorganizować w Hotelu Grand Sal****. Hotel położony jest w malowniczym Parku św. Kingi, kilka kroków od Szybu Daniłowicza, którym goście zjeżdżają do podziemi na event.